-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Záruční reklamaci řešte následujícím způsobem:
- Výrobek řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při dopravě
- Přiložte kopii nákupního dokladu (fakturu).
- Popište vlastními slovy závadu přístroje a přiložte popis k zasílaným dokladům
-
Vyberte si nejvhodnější způsob doručení reklamace:
- osobně na adrese prodejce
- odesláním reklamace pomocí přepravce / např. České pošty, Zásilkovna / na adresu:
- Prokauf Komplex s.r.o.
- Reklamační oddělení
- Karla Čapka 237/4
- 790 01 Jeseník
- Při způsobu zaslání přes Zásilkovnu nedávejte "Doručení na adresu", ale "Doručení na výdejní místo", kterým je
- výše uvedená adresa / Hobby Market Jeseník /
- email: info@izelezarstvi.cz, telefon: +420778070110
- Na vyřízení reklamace má prodejce 30 dní od převzetí zboží.
- Dotaz ohledně průběhu reklamace zodpovíme na emailu info@izelezarstvi.cz, popř. tel. 778070110
Prodejce zajistí odvoz zboží do servisu výrobce, který rozhodne o způsobu řešení reklamace. Upozorňujeme na to, že pro uznání záruky musí být výrobek používán v souladu s návodem k použití daného výrobku .